Bloggen tar semester

Visst är det härligt med sommar?
Visst är det härligt med sol och värme?
Ja, värme och sol har vi fått så vi kan sälja hehe....
....men inatt och imorse har det regnat (fin fint regn som var så härligt) ooo vad jag njöt så jag gick faktiskt ut och ställde mig och kände regnet svalka ;). Men nu är värmen tillbaka igen med tryckande hetta, klockan 02 inatt var det 22 grader varmt och imorse när det regnade visade mätaren 29 grader *pust*

Nu tar jag och bloggen lite semester!
Jag menar att jag kanske inte är lika flitig bloggerska nu när det är så varmt, då vill jag gärna sitta och äta glass eller grilla god mat istället *L* och umgås med dem jag älskar min familj och mina vänner.

Jag kommer inte att glömma bort er kära bloggläsare, jag kommer skriva inlägg lite då och då när det händer något speciellt som jag tror ni vill läsa.

Kommentarer

  1. Tycker du gör helt rätt!

    Vi syns/hörs på fejjan <3

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Pippi: Ja så sant, jag försöker ta lite semester från dator och blogg men det är inte så lätt hehe...det kommer nog inlägg då o då ändå i sommar. Jag önskar dig o din familj en underbar sommar...kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om