Ekbacken och Lasse Stefanz goa sound

I fredags kväll bar det av mot Skirö utanför Vetlanda, där ligger Ekbacken en festplats som ligger vackert vid en sjö. Men ikväll var det inte den vackra utsikten som lockade hehe....utan Lasse Stefanz. De började spela klockan 21 men då hade vi inte kommit iväg från Vetlanda hehe. Efter en liten resa med några stopp så kom vi äntligen fram och jag parkerade bilen. Klockan hade då hunnit bli runt 22 och mycket folk fanns ute på parkeringen. Vi gick mot entren och vidare upp mot scenen. Ett litet stopp vid utedassen först sen så entrade jag scenen och slingrade mig fram till.....
... Olle Jönsson!

Ja som ni ser så stod jag precis framför scenen hehe... Lasse Stefanz spelade både gamla och nya låtar och alla inkl. mig sjöng med och rycktes med av stämningen denna kväll. Det var många fans som jag kände igen från tidigare spelningar. Vi är ju trogna LS-fans hehe....
För mig var det en nyhet att de hade dragspel med som instrument, och det lätt väldigt bra - även det :) Som ni ser av de flesta korten så stod jag mycket nära hehe...Olle. Och tjejerna runt mig var helt hysteriska hehe...och kunde inte låta Olle vara... Jag stod där mitt i och bara iaktog vad tjejer/tanter kan ta sig till *skratt* jag trodde inte mina ögon...

Min älskling, han ville inte trängas framme vid scenen som jag så han gjorde Magnus och Ulrika sällskap lite vid sidan om.
Jörgen och Magnus - två glada killar
Jörgen och Ulrika - de ser ut att ha det skoj. Trevligt Ulrika att ni ville följa med denna kväll.
Till en lugn och mysig låt - fick jag kvällens enda dans. Magnus, detta måste vi göra om någon gång eller hur?
Tack Ida och Thomas att ni ville följa med oss samt att vi (jag) fick köra med er bil så vi alla fick plats när vi blev 7 stycken denna kväll.

Men även tack till min älskling, Micke och Åsa och Andreas för att vi gjorde kvällen trevlig tillsammans men ett extra tack till mina favoriter....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om