TÄVLING med MOYADESIGN

Hej alla goa läsare, tack för att ni är trogna min blogg!

Detta är mitt 1000:e inlägg som jag nu skriver och detta vill jag fira med att starta en tävling tillsammans med MoyaDesign. Så jag hoppas att du vill vara med och tävla om ett fint änglasmycke.

TÄVLING!

I samarbete med www.moyadesign.se lottar jag ut ett änglasmycke!


För att delta i tävlingen gör så här:

  • Gå in på www.moyadesign.se, skicka ett meddelande under fliken "kontakt & beställ" där du skriver vad som va huvudämnet i *SENASTE NYTT* på moyadesign.se måndagen den 7 juni (ange oxå din bloggadress eller om du länkat till moyadesign.se och min blogg på facebook)
  • Förutom det skall du länka till tävlingen i din blogg med bilden samt texten eller skriva ett inlägg på facebook. "Jag är med och tävlar om ett smycke ifrån MoyaDesign hos www.neolasblogg.blogspot.com. Var med och tävla du också."
Vinnaren lottas sedan ut av www.moyadesign.se och vinner en valfri skyddsängel med halskedja.

Tävlingen pågår t o m 12 juli 2010.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om