Hela familjen samlad :)

Idag har jag verkligen mått bra, eftersom hela familjen blev samlad runt matbordet idag. Marcus och Maddi har ju varit här några dagar och så idag kom även Victoria och Philip. Vi är ju 7 runt middagsbordet när alla är samlade - och då är jag så glad och tacksam över vår familj.

Vi har hunnit med lite rundvandring på Bernts Bil i Halmstad idag också. Ja, det är ju en Saabåterförsäljare för er som inte vet det. Det fanns många bilar av den nyaste sorten av 9-5:orna för provkörning men vi nöjde oss med att titta denna gången.

Tvätta kläder på campingplats - är inte lika lätt att göra som när man är hemma. Lägga i 5-kronor i automat sen bevaka när det är klart för att tumlas. Det var ont om tider så jag fick tvätta mellan 21-23 ikväll, inte den bästa tiden men man får ju ta det som finns ledigt. Kläderna började tryta i skåpen hehe...

Nu är det lite bloggande och läsning av bloggar som jag följer innan jag ska hämta hem tvätten från tvättstugan. Jag tittar nog in på Facebook också och läser lite statusuppdateringar där...kan ju ha missat något *L*.

Imorgon blir en spännande dag.....som jag kommer blogga en hel del om - jag lovar! Ni kommer inte att missa vad vi ska ta oss för imorgon förmiddag....

Sov så gott nu och tack för att du är en trogen bloggläsare, vi ses i nästa inlägg....Puss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om