Varmt...


Usch så varmt det var i bilen när vi skulle åka till Nässjö idag på morgonen, Vickan skulle till tandregleringen klockan 9 men redan då var det 20 grader varmt. Problemet med att AC´n inte funkar i min Saab är visst någon slang men det lovade älsklingen rätta till åt mig.

Vickan övningskörde till och från Nässjö, hon kör väldigt bra och det flyter på fint. Dock blev lilla mamma en aning rädd när hon gjorde en omkörning om två långtradare och fick möte men det gick bra, tack och lov *pust*...

Nu är vi hemma igen och vi har ätit frukosten som vi inte hann med imorse. Våra bästa år är just nu och jag tittar på det som ni vet ;) det är i pauserna som jag skriver detta inlägg (sån jag är hehehe) ja ja sen ska jag ta itu med den rena tvätten som ska vikas, jag hoppas jag får lite hjälp av Vickan då.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om