Halvårsbokslut

Då var det dax att göra ett halvårsbokslut, du tänker direkt på företag men vad jag menar är mitt eget livs halvårsbokslut. Det har ju gått ett halvår på 2010 och idag skriver vi ju 1 juli.

Det har varit många goa stunder med släkt och vänner detta första halvår. Jag ska nämna några speciella tillfällen:
  • Marcus fyllde 22 år den 23 januari
  • Jörgen fyllde 45 år den 2 februari
  • Madeleine fyllde 11 år den 14 februari
  • Valborgsmässohelgen startade vi säsong nr: 11 på Bengts Camping, Halmstad
  • Jag och Jörgen firade vår 25 åriga bröllopsdag (Silverbröllop) den 18 maj
  • Firade midsommar i Halmstad - utan regn (helt underbart väder hade vi hela midsommar)
Det första halvåret har också varit stundvis mycket jobbigt. Jag tänkte börja på gym som nyårslöfte, och så gjorde jag också men det gympasset slutade med en bruten högerfot och därmed 7 veckor med gips *uff* sen har det varit känslomässigt upp och ner och mycket beror ju på att jag fortfarande går arbetssökande och går på nit efter nit när jag söker arbeten. Det tär på självförtroendet enormt ska jag säga...

Trots detta ser jag något ljus på arbetsmarknaden iallafall. Någon gång måste det ju bli min tur att bli överlycklig att jag fått ett arbete. Jag har tro för detta!

Nu ska jag fortsätta med min syssla för dagen.....tvätta!

Ha det gott i sommarvärmen, drick mycket vatten!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om