Årets första dag

Hej hjärtevänner...

Snart är årets första dag till ända. Vilken trevlig dag jag haft. När klockan var 03.00 imorse så var "stöket" efter nyårsfesten klart och sängen var väldigt skön....så skön att jag faktiskt inte steg upp ur den förän Vickan kom upp i sovrummet och undrade om jag inte skulle gå upp alls idag....då var klockan 12.00 ;) Vickan och Philip hade kommit till oss och vi fikade/åt brunch med dem.

Ikväll kom även Maddi och Marcus och även mamma och pappa för att få årets första fika här. Mysigt! Tog foton med mobilen då, de foton som ni ser i de tidigare inläggen idag.

Imorgon är det årets första arbetsdag, en dag som jag ser fram emot ska ni veta. Jag tycker mycket om mitt jobb och inför 2012 har jag förhoppningen att det ska bli innehållsrikt och kul varje dag. Att jag sedan ska vara med i festkommiten 2012 ska bli jätteskoj.

Nu så tackar jag för att du läst detta inlägg och önskar dig en god natt....

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om