Weekend in Delary

Hej...

Nu är man hemma igen och helgen är snart slut. Denna helg har vi tillbringat hos Bo och Camilla i Delary - tackar och bockar. När vi kom dit sent i fredags stod bordet dukat med tacobuffe och vi åt och drack gott. Lördagen bestod av...
# auktion
# second hand besök
# middag med god dansk fläskstek med tillbehör. Jag åt denna kväll rödkål för första gången och jag tyckte om det ;)

Kvällen kom och vi småkollade på tv.n och vi skrattade åt oss själva när vi alla satt och spelade Wordfeud ;) Jörgen så promt nej till att ladda hem Wordfeud i sin mobil men när kvällen var slut satt även han och spelade hihi....men han tröttnade och så att han inte alls tyckte om det. Vi skojade med en fd granne till Bi och Camilla, Sussie. Hon och jag spelade och jag sa åt Bo och Camilla att adda henne. Hon accepterade och de spelade ett tag tills hon chattade med mig och undrade vem 'kossanbo' var. Bo chattade lite med henne och efter ett tag visste de vem de spelade mot hihi. Sussie kom också förbi hemma hos Bo och Camilla och vi pratade en stund, trevligt ;)

Jag glömde att berätta att jag köpte en ny Mirandanalle, ca 40-45 cm hög med rosa tröja med texten 'You make me smile' och det stämmer...... ;)

Idag söndag har det varit lugnt och skönt....bara softat och kollat på tv och druckit kaffe. Vi åkte hem vid klockan två och vi stannade i Ljungby på CityGross för att handla inför veckan som kommer....

Nu sitter jag här i fåtöljen och bloggar, har fikat lite och innan dess så kollade vi på 'Äkta människor' på tv.n. Ett program som jag tycker är skoj hihi... Gillar du det programmet? Skriv gärna en kommentar...

Puss Puss ...


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om