Finns Här För Dej



Hej min vän....

"Jag finns här för dig" heter låten som Lasse Stefanz spelar och sjunger. Jag finns här för dig, mitt hjärterum. Jag längtar så tills vi ska åka och lyssna på Lasse Stefanz på Nöjespumpen den 11 februari.

Denna veckan börjar jag lite smått med att jobba måndag-torsdag och fredag är det ju helgdag igen...Trettondagen. Trettondagsaftonen skulle jag varit flexledig på förmiddagen men eftersom vi "bara" jobbar fyra timmar så sparar jag flextimmarna...tills jag bättre behöver dem och jobbar istället.

Att Wordfeud kan vara så intressant hihihihi.... ;) Me like a lot! Är det flera som vill möta mig i en ordmatch,  jag heter Neolas"Hjärterum" welcome....

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om