Djurisk julgransplundring

Hej på er!

Vad ska man säga, hur ska man reagera? Jag kom precis hem efter en lycklig och underbar dag på jobbet, jag möttes av Mayah när jag öppnade dörren. Hon var glad och ivrig som alltid. Jag gick in för att checka om hon gjort något bus....och fick se att hon haft sin egna djuriska plundring av vår julgran :(

Ska jag bli arg, gråta eller? Hon viftade på svansen och tindrade med bedjande ögon och ville upp i knäet, utan någon uns av ett förlåt. Fya henne är ju försent, vet ju inte när hon gjorde detta.

Hur dom helst så försvann vår gran ut, vi får kolla om lampbelysningen höll efter hennes festande ;)

Jag gick iallafall fyr på vedpannan så vi får varmt vatten och värme framåt kvällen.

Puss Puss


Kommentarer

  1. er gran ser lite slaktad ut nu ,,, fniss hon hade nog skoj kram annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om