Hej Hej Hej

Som du säkert förstår så älskar jag dessa små gulliga ulliga mysiga gråa gosiga nallebjörnarna ;) Jag kan inte få nog av dem hihihihi...så jag delger några av dem här nu.

Hur har din dag varit? 

Min dag har varit bra. Mitt jobb som jag gillar starkt, arbetskamraterna och de trevliga samtal som jag får från medborgare runt om i Sverige. Imorgon får vi besök på jobbet och det ska bli intressant att träffa dem.

Nu har jag sett veckans del av HOMELAND, ett program jag tycker är spännande och sevärt. Jag ska strax krypa ner i sängen för att samla krafter till en ny morgondag.....en morgondag som kommer bli minst lika innehållsrik som den jag varit med om idag....på ett positivt sätt ;) Me like....

Puss Puss

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om