After work i fredags och Linköping i lördags



I fredags var jag och ett gäng tjejer på Vetlanda Stadshotell. Vi hade bokat bord för det var ju "After work". När vi kom dit klockan 18 var det inte så mycket folk men efter 19 så strömmade det till många som ville avnjuta den goda tacobuffen. Vi fick ett bord strax intill serveringsbordet och puben, alltså perfekt läge för att "spana" hahahaha.... Klockan 21 ringde jag efter Jörgen som kom in och hämtade mig.

I lördags var vi bjudna till Linköping. Min systers man fyller år (läs idag) och vi var där och gratulerade honom och hade det en mycket trevlig och solig dag tillsammans. Där handlade jag minipenseér som jag igår satte i höga zinkkrukor tillsammans med minipåskliljor...så fint så blev det på altanen och i trappan.

Puss och Kram till er alla!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om