Du underbara sol :)



Hej Hej...

Genom mitt öppna fönster strömmar in frisk vårluft och det ser underbart skönt ut - där ute. Jag är fortfarande sjuk, febern går upp och ner, den har inte bestämt sig om jag ska bli frisk eller inte...

Klockan halv ett kom Jörgen hem på lunch och han hade med sig både Marcus och Vickan idag...så skoj att familjen äter middag ihop, det fattades bara Madde som fortfarande var i skolan.

Nu har Madde kommit hem från skolan och hon är ute med sin kompis Malin, jag tror de är ute och cyklar eller studsar på studsmattan.

Ikväll kommer min syster och hennes dotter Wilma till Vetlanda. De ska vara här i helgen, hemma hos mamma och pappa. Känner jag mig bättre så åker jag in och träffar dem...<3

Ikväll blir det fredagsmys, Jörgen skulle handla något gott till kvällen....

Nu ska jag brygga lite kaffe och äta en kanelbulle....och lapa lite frisk luft genom mitt öppna fönster ;)

Puss & Kram

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om