Nyttig eftermiddagsfika

Hej,

Chefen kom in till mig och bad oss i festkommiten hjälpa till med att göra oordning en fruktsallad. Visst svarade jag och vips så var det färdigt. Halv tre så fick vi alltså njuta av vitaminer och nyttigheter man bortser från vaniljglassen som var till. Mumsigt var det och det blev en del över så vi får njuta imorgon också ;)

Strax ska jag steka sprödpanerade torskfileer och göra äggsås. Jörgen äter inte fisk så han får stekt frukostkorv istället.

På lunchen hamn jag in på torghandeln där jag köpte några fikusar och andra gröna och rosa blommor. Nu är det fint i fönstren också.

Nu några drag på wordfeud och det nya spelet Rumble, testa det....lika beroendeframkallande som wordfeud ;)

Puss och Kram på dig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om