Bröllopsdag och en helg så underbar!

Go'middag....

Vilken underbar helg det var nere på västkusten i Kristihimmelsfärds helgen...!

Vi åkte ner onsdag eftermiddag och kom fram runt halv sju på kvällen. Vi traskade direkt upp till Solweig och Kenneth och överraskade honom med smörgåstårta eftersom han fyllt år. En mysig onsdagskväll blev det men lite kall fram mot natten.

Torsdagen och självaste Kristihimmelsfärdsdagen, då bjöds det på fika och mysig samvaro med grannarna Liz och Thomas samt Camilla och Bo som bor på Inteligentsgatan precis som vi på campingen.

Fredagen var go och glá...Vår bröllopsdag!



Min man och jag har varit gifta i 27 år :) så jag åkte iväg och köpte 27 vackra klarröda rosor och gav honom...

På kvällen grillade vi tillsammans med Camilla och Bo och slötittade på Let´s Dance. Så enormt duktig hon är Molly när hon dansade bugg, ja det var även Anton när han buggade.

Jag hoppas att Molly vinner Let´s Dance i år.... Vad tror ni?

På lördagen kom den underbara sommarvärmen då termometern steg till över 20 grader och solen sken.
Jag solade och njöt i min solstol och mådde underbart gott... På eftermiddagen, klockan två tog jag på joggingskorna och så gick vi till "andra campingen" för att fika hos våra vänner Annika och Magnus. Under fikat blev det planerat att de skulle följa med oss hem till vår husvagn på kvällen. Så vid sju så stod Magnus och Jörgen vid grillen och tillagade köttet medans Annika och jag gjorde sallad och dukade.

Det blev en sen kväll men vi hade ju så skoj...som alltid när vi är tillsammans...eller hur Annika och Magnus? Detta måste vi göra om i sommar....!


Söndagstemperaturen steg ytterligare .... 27 grader och gassande sol = Neola njuter och solade för fullt ;) Bara en kortare fikapaus och lunch kunde stoppa mig från att ta tillvara på varje solstråle...

Puss och Kram....nu ska jag på lunch.....Var rädd om dig!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om