Magsjukt barn :(


   

Hejsan...


Sent igår kväll så sa Madde att hon mådde illa. Hon gick till toa men inget hände, men lite senare så hände det som inte ska hända....hon hann inte till toan så allt hamnade på vardagsrumsgolv och köksgolv :( *stackarn* stod där blek och bara stirrade. När allt var uppstädat så bäddade jag ner henne i hennes säng och hon somnade....


....tills jag hörde henne komma in till mig, jag har kräkts i sängen mamma sa hon. Jag följde med henne till rummet och tog bort kudde och lakan till tvättmaskinen sen fick hon lägga sig i sackosäcken i vardagsrummet och hon ville kolla på film där. Jag gick upp för att få sova lite mera men när klockan var halv sju så gick jag ner till henne och Jörgen som strax skulle åka till jobbet. Jag fortsatte att vila i soffan framför tv-n och strötittade på TV4 Gomorronprogram. Jag ringde till jobbet och meddelade att jag skulle vara hemma hos Madde idag och imorgon, då fritids och skola inte ville ha magsjukt barn i skolan förrän efter 48 timmar.

Puss och Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om