Het fredag

Hejsan vänner....

Efter en varm dag på jobbet fortsatte jag färden in i trängseln på ICA Maxi ;) Där var det folk i massor *suck* och jag försökte tänka på vad som jag skulle få med mig ut ur affären medans jag fick zickzacka mellan kundvagnar och stressade Vetlandabor. Klockan sprang också iväg och jag fick stoppa shoppingen halvvägs eftersom jag var tvungen att hämta tjejen på fritids.

Men fick med mig det mest viktiga till helgen så vi kan ha fredagsmys ikväll iallafall.

Jag vill se det näst sista Let's dance ikväll för det är ju så spännande inför finalen nästa vecka. Vem går till final?

Slut på vilan, dags för ny maskin tvätt sen vika den som nyss jag tog in från torkvindan. Hårt liv jag har hahaha....

Kvällens meny för mig blir en fräsch räksallad med tillbehör. Jörgen och Madde ska få grillade kamrevben och potatissallad.

Nu vidare i det heta fredagsstöket....CU!

Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om