Hejsan i sommarvärmen...


../bilder/whitelady.jpg
Idag bjöd jobbet på "White Lady" tårta, eftersom en medarbetare hade fyllt år.



Denna tårta som gjordes på Konditori Cecil i Vetlanda är gudomligt god.... ;) borde inte tagit en bit men men...
~~~~~~~~

Nu backar jag tillbaks tills i morse då jag vaknade med dunderhuvudvärk. Det kändes inte alls bra att åka till jobbet men jag sa till mig själv: - Jag måste!

Jag tror att det är värmen som gör att jag mår som jag gör men också att jag inte får i mig den mängd vatten som jag borde. Kanske min kostomläggning också är en bidragande orsak eller rättare sagt en biverkning som jag hoppas går över i så fall.

- 4 kg sedan 1 maj. Kilona "tappas" sakta men säkert, vilket känns jättebra!

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om