Bråk bland hjärnceller...

Hej snälla goa...

Detta är andra dagen jag vaknat med att det är "bråkas uppe bland hjärncellerna" i huvudet *ler*. Ja jag ler ironiskt för värken är inget vidare faktiskt och Ipren-mannens tabletter hjälper tillfälligt bara *suck*.

Trots detta försöker jag arbeta dessa sista dagarna innan jag går på semester vecka 28-31.

Imorgon arbetar jag endast två timmar eftersom det är avslutning på Holsby skolas Sommarskola som varje år hålls vecka 27. Det är andra året som Madde är med och det är uppskattat av alla elever i skolan. I år valde Madde dans och så har deras grupp även haft WildKids. Så imorgon klockan 9:30 så är det uppvisning inför föräldrarna i idrottshallen sen är det tacobuffe för alla som vill. Det ska bli gott!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om