Räkfrossa

Hej igen...

Igår kväll var jag med mina väninnor på RÄKFROSSA på Vetlanda Stadshotell, en underbar kväll med räkfrossa som vi trodde skulle avnjutas ute på terassen denna ljuvligt sköna sommarkväll. Nu blev det inte så för vi hade inte bokat bord och allt var reserverat där ute *morr morr* så vi fick snällt sätta oss inomhus och nästan bredvid bordet där maten serverades. Mycket folk var det på hotellet denna kväll och alla frossade i räkor, sallader, bröd och ostpajer ;) vissa av oss drack även det "bubbelvatten" som ingick i priset men jag tog en Loka Citron och njöt av den *ler*.
Jag blev besviken på nedanstående foton, att de blir så suddiga när jag tar med min Iphone3, är det fel på den eller nåt...hmmm?
Petra, jag och Ulrika (skitmobil som tar suddiga foton)
Elsie (vi gratulerade henne i efterskott hon fyllde jämt i våras)
Jennie och Petra
Ulrika, Helena och Elsie
Nåväl, vi var proppmätta och glada när vi gick ifrån hotellet och ut i det underbara vädret. Vi skiljes ifrån varandra och önskade varandra en underbar sommar och semester sen bestämde vi att höstuppstart för våra träffar blir i slutet av augusti och då kanske vi åker hem till Elsie och hennes underbart vackra gård som ligger precis bredvid en sjö.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om