Hej bloggläsare...

Ville bara förmedla att jag trots midsommarfirande (med lite extra gott i magen) så visade vågen -1,5 kilo när jag vägde mig imorse. Nu fattas ett halv kilo till -10 kilo och då blir det en liten belöning. När jag minskat ytterligare 10 kilo blir det en ny belöning...tills jag når målvikten 65 kilo.

Jag äter en blandning av LCHF och kaloriräkning. Personligen tror jag inte på att äta "för mycket fett" därför räknar jag även kalorier och det fungerar för mig. Jag har köpt en app i mobilen där jag bokför allt jag äter så räknar den ner kalorierna åt mig - helt perfekt! Där bokför jag även vikten och idag när jag bokförde vikten så visade det sig att om jag följer rekommenderad kaloriintag per dag så når jag målvikten inom 30-35 veckor....

Yes! Yippie....Tjohoo.....

Kommentarer

  1. Wiii....Stort ***Grattis*** till dig/Kraaaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa du...jag behöver allt stöd jag kan få...kramar

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om