Sommarskolan är slut - Äntligen semester

Denna fredagen började med några timmars arbete innan det var dags att hämta Jörgen för att vi skulle åka till Holsby skola där Sommarskolan hade uppvisning av vad de gjort under denna veckan. Många föräldrar och mor/farföräldrar hade samlats i idrottshallen där gruppen som hade haft dans på schemat skulle visa upp vad de lärt sig. Vår Madde var med och dansade... :)


Efter att alla fyra grupperna hade redovisat så bjöds vi in till matsalen där tacobuffén väntade. Otroligt gott var det...tack alla berörda som ställer upp denna vecka för vara ungdomars skull... :)

På eftermiddagen ville Vickan ha sällskap när hon skulle äta på Mc Donalds så Madde och jag följde med henne dit. Det blev hamburgare för dessa bägge och jag köpte mig en liten glass.

Bjuder här på ett foto som Vickan tog när vi var på Mc Donalds. Jag ser väldigt trött ut - och ärligt så är jag också det...samt huvudvärken har kommit tillbaka *suck*

Nu tar jag semester i fyra veckor...

Kommentarer

  1. Åh,va härligt...
    Ha en underbar Semester/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det gott på semestern!
    Hoppas du slipper huvudväken.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om