Blickar tillbaka till förra helgen...

Hej, ja jag vet att jag inte är så bra på att blogga nu förtiden...men jag kommer igång snart, hoppas jag.

Förra lördagen så var våra goda vänner Magnus och Annika hos oss och förgyllde kvällen med både skratt och (glädje)tårar. Marcus och Vickan var också här med sina respektive och vi hade en fin kväll tillsammans. Vi pratade om att det går snabbt tills vi ska sätta upp husvagnarna på säsongen, och detta året så blir det i Karlskrona istället. Vi har hittat vår lilla "ö" och en camping där vi kommer att trivas. Det underbara med campingen är att den ligger precis vid havet, så vi kan höra vattnet klucka mot bryggan och se solen gå ner i horisonten varje kväll från vårt förtält. Nedräkningen har börjat...den 20 april far vi dit ;)

Det var också Jörgens födelsedag, grattis igen älskling!

På söndagen blev vi bjudna på tacolunch hos Vickan och Philip, så gott det var....tack tack! Efteråt så blev det ett biobesök i Landsbro på Sagabion. Det var den nya Wallander "Den orolige mannen". En bra Wallanderfilm men inte riktigt samma "stuk" som de andra filmerna, vilket jag tyckte var jättebra. Mycket väl värd pengarna och jag kan varmt rekommendera dig att se den.

Poster Wallander - Den orolige mannen (2013)




Kommentarer

  1. Låterju bra hihi...
    Grattis till Jörgen /Kraaam ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om