Nu håller vi tummarna...

...för att jag ska få något av de arbeten jag sökt. Jag önskar att mitt liv fylls med ett arbete där jag trivs och mår bra och framförallt kommer få mer in på lönekontot varje månad samt att allt runt om mig också fungerar även om det skulle bli lite resväg till mitt nya arbete.

Arbeten jag sökt/ska söka är följande:
  • Folkbokföringshandläggare - Jönköping - Ansökan sänd!
  • Webbredaktör - Korsberga
  • Butiksäljare - Eksjö
  • Informatör - Nässjö
  • Receptionist/Växel - Jönköping
  • Arkivarie - Eksjö
  • Säljare - Nässjö
  • Butiksäljare - Nässjö
Resten av tjänsterna ska jag sända iväg under morgondagen... bra eller hur?

Nu börjar magen att tala om att den vill ha lite kvällsmat och det är väl bäst att den får lite i sig då ;). J har inte dykt upp ännu men det är ju torsdagkväll och då stannar de anställda kvar efter fyra och håller på med sina egna bilar...så jag får väl se när han kommer hem ikväll.

Så med detta så säger jag på återseende och sov så gott när det blir dags för er.

Puss från mig...

Kommentarer

  1. Ska hålla tummarna för att du får nåt av jobben du söker.:)
    Ha en skön helg.Kramiz..

    SvaraRadera
  2. Håller tummasrna....
    Ha en fin Fredag/Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack goa du ;) trevlig helg....kram

      Radera
  3. I love reading through a post that will make men and women think.
    Also, thank you for allowing for me to comment!

    My web blog amerikanische süßigkeiten kaufen

    SvaraRadera
  4. I love reading through a post that will make men and women think.
    Also, thank you for allowing for me to comment!


    Here is my webpage; amerikanische süßigkeiten kaufen
    My web site: Wie kann man sich die leckere und sehr einfache Ernährung ohne Weizen vorstellen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om