Sol och +5 grader

Hej bloggvän!

Idag har det varit härligt väder ute, solen har visat sig och termometern visade +5 grader drygt...Underbart!

 
När jag tittat på Våra bästa år, så åkte jag till Eksjö Lasarett för att besöka min vän Solweig som åter igen ligger inlagd. Vickan hade lunch så hon följde med mig till sjukhuset och vi hälsade på henne och pratade en stund. Det var jobbigt när vi skulle gå hem, hon ville inte att vi skulle gå...tänker så mycket på henne i sin kamp med sjukdomarna.
 
När jag kom hem till Holsbybrunn igen, tog jag Mayah ut i det vackra vädret och hon sprang runt och mådde gott...
 
Ikväll är det dags igen för Madde att åka till ridskolan. Om det blir som tänkt så följer hennes bästis Malin med oss och hennes mamma också hoppas jag.

 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om