Helgen som försvann...





Hej alla goda vänner...

Så var det måndag igen, och helgen försvann är som bortblåst... Denna dagen har varit mycket trevlig, jag har varit och snabbfikat hos mamma och pappa innan de åkte till min syster ett par dagar. Efter det besöket så var jag och "fönstershoppade" på stan med Vickan. Mycket "vill ha" fanns det i dessa butiker vi besökte.
Calvin Klein Euphoria EdP
På Kicks hittade jag en underbar parfym! men inte lika underbart när jag såg prislappen...beslutet blev att den fick stå kvar på hyllan... :( det får bli en önskeklapp nån gång kanske hihi.
 
Hur har helgen varit för er?

Min lördag bestod utav kärt besök hos oss både på för och eftermiddag/kväll. Mina föräldrar och Micke Svahn fikade med oss på förmiddagen och på kvällen så var Fredrik Eriksson och hans tjej Rebecca hos oss. Vi åt gott och kollade på Melodifestivalen tillsammans. Hur mysigt och trevligt som helst...

Söndagen blev också trevlig då Marcus och Madlene kom med kladdkaka och vi fikade och pratade bort några timmar. Tack!

Kommentarer

  1. Min helg har oxå varit bra. I lördags hade vi några goa vänner på middag och vi provade Per Morbergs röda vin.:)Blev en koll på mello oxå. Södagen blev sovmorgon och några andra goa vänner kom på fika på eftermiddagen.:) Idag har jag varit ledig....Ha en skön kväll.:) Kramiz..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om