Återblick från kryssningen med Cinderella

Hej alla goa läsare...

Tiden går fort och en vecka har gått sedan Madde och jag var på kryssning med Cinderella tillsammans med Elisabeth och hennes två döttrar. När jag satt och kollade på foton som jag tog under resan så tänkte jag dela med mig av några här i bloggen.

Höjdpunkterna denna kryssning var att höra Elisa´s och Callisto´s live. Jag blev mäkta imponerad av dessa två sångerskor....ni var bara SÅ bra! Tony Irwing han höll inte igen med sina vassa kommentarer under danstävlingen....och jag ler stort när jag tänker tillbaka på denna tävling och Tonys ironiska sätt att prata på. Mycket skratt blev det....

Jag filmade även när Elisa´s spelade och den filmen kommer i ett annat inlägg...

Nu är det snart slut på denna torsdagen, imorgon blir det att stiga upp lite tidigare än vanligt...vi ska åka till Halmstad för att hämta vårt "golv" till förtältet och förflytta detta till vår nya plats på Trummenäs Havsbad och Camping i Karlskrona. Fredagen kommer bli jobbig då allt ska lastas på släpen vi har med. Golv, staket, marksten mm - allt ska med och jag hoppas tjälen har gått ur marken för jag vill ha med min Buxbombuske mm men vi får se hur det blir med det...

Jag sänder nog inlägg via mobilen under dagen om tillfällen ges till detta... Jag hoppas vädret är med oss och att det inte kommer regn och snöblask som SMHI lovat...jag hoppas de har fel!

Var rädd om dig....så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om