Sista dagen i april...Valborgsmässoafton


...är en gråmulen tisdag och jag sitter just nu framför tv-n och kollar på dagens avsnitt av Våra bästa år samtidigt som jag skriver inköpslista till mitt Maxibesök om en stund :) Det står en hel del på agendan idag innan det är dags att sätta sig i bilen för färd mot husvagnen och fira valborg.

Nu är det hög tid att åka in och trängas på Maxi sen hem och packa och få in allt i bilen...för jag tänkte få bilen packad innan Jörgen kommer hem från jobbet. Jag kanske hinner med ett inlägg till innan kvällen...vem vet hihi...


Jag önskar Er alla en glad och trevlig valborgsmässoafton. Var rädda om varandra! 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om