Jag blev chockad...

Hejsan!

...när jag slagit numret till AF Kundtjänst och knapprat in mitt personnummer. Jag trodde inte i min vildaste fantasi att det skulle endast ta några futtiga minuter innan de svarade. Förra gången fick jag vänta i kö närmare 50 minuter.

Men idag tog det "bara" några minuter tills en mycket trevlig man svarade. Jag blev lite chockad när han svarade så snabbt och vi skrattade lite åt situationen. Efter en fint samtal med denne tjänsteman (hans namn vill jag inte skriva här) så vill jag faktiskt ge honom beröm för sitt fina bemötande idag.

Samtalet avslutades med att han önskade mig en vacker dag/helg och jag önskade honom detsamma. Detta samtal gjorde min dag...lite soligare.

Lördagsfrukost med Marcus och mamma och pappa avverkade vi klockan 10 sen åkte Marcus och Jörgen in till stan för att byta till sommardäck samt tvätta sina Saabar in och utvändigt - det är ju Saabträff i Knutstorp imorgon.

Vad gör ni denna lördagseftermiddag?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om