Adventsmys i Landsbro...



Ikväll var vi bjudna till Vickan och Philip. De bjöd oss på nygräddade våfflor med sylt och grädde, stort tack för allt. Vickan är så jätteduktig med att fixa och dona i deras hem, det är alltid så fint och hemtrevligt när man är där.

Så också ikväll...

Marcus och Madlene var också med oss och Madeleine hämtades hem från Stockaryd eftersom hon varit hos sin pojkvän sedan i fredags eftermiddag.

Denna andra söndag i advent börjar lida mot sitt slut nu och jag sitter i tv-soffan och planerar lite inför veckan som kommer. En ny vecka som ska innefatta två julfester. På onsdag på mitt arbete och på fredag med mina väninnor men innan dess är det jobb i Holsbybrunn imorgon och i Huskvarna på tisdag och torsdag. Företaget där jag är anställd har flyttat sitt huvudkontor till Huskvarna, därför blir det mycket mil i bilen fram till februari då min visstidsanställning är slut.

Sen det där med julklappar.... Vad ska man köpa?

Varje år tänker jag att jag ska vara ute i god tid och tänka ut och köpa julklappar så det inte blir så stressigt precis innan jul men än har det inte blivit som jag tänkt. Mina första julklappar är införskaffade men långt ifrån alla....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om