Min önskelista till jultomten...

Skyddsfodral med fönster SCR24 med smart fönsterfunktionMono Bluetooth® Headset MBH20 – Lätt att ringa. MedieaktiveratSmartWatch

Här ovan ser ni tre av mina julklappsönskningar som jag så gärna vill ha... ;)

Sen önskar jag mig:

  • En personlig almanacka för 2015
  • Mascara som ger fylliga och långa ögonfransar
  • Biljett till Dansbandsveckan i Malung vecka 29
  • Lasse Stefanz nya samlingsbox
  • Ett ekskåp från Jysk, se nedan
Men detta är bara önskningar....mest av allt önskar jag mig en lugn och fridfull jul tillsammans med familj, släkt och vänner. Att få umgås och vara tillsammans med dem man tycker om och där glädje och stillhet är det viktiga för allas välbefinnande.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om