Idag...

... är det dax att återigen ta tag i tvätten som bara ligger där i korgarna och vill bli rena. Det är ju typiskt en dag som denna, när solen äntligen tittat fram. Men det är bara att gilla läget och ta sig i kragen och vandra ner mot tvättmaskinerna och sätta igång. Det är ju så gott när jag sen är färdig med det - men då tar ju det tråkigare vid - strykningen m e n det blir inte så mycket som jag stryker nu förtiden...






När jag är klar med tvätten så ska jag åka till Willys och handla hem all midsommarmat, hoppas nu inte det är så mycket folk där....*tröttsamt* samt att jag slipper ha med Madde till affären, då jag kan koncentrera mig på det jag ska få med mig hem i kassarna istället för massa tjat om ditt och datt...

Fattar inte att det är midsommarafton på fredag, det känns absolut inte så, tyvärr! Jag har alltid sett fram emot midsommar men nu bara rinner tiden iväg av alla måsten och krav.

Jag hoppas iallafall att denna midsommarhelg ska bli något alldeles extra - det känns så i kroppen - jippi!

Nä...nu hinner jag inte sitta här och blogga längre, dax att hänga lite tvätt och snart är klockan två då ska jag hämta Vickan på sitt sommarjobb.

Kram så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om