Tänk så fel det kan bli ;)

Pelle å Erik var tvillingar.
Ödet ville sig så att Eriks fru dog,
samma dag som Pelles båt sjönk.
Några dagar senare träffade Pelle en tant,
som trodde att han va Erik.
- så ledsamt att höra om din förlust sa tanten.
Pelle trodde hon menade båten å svarade:
- Nja, faktiskt är jag bara glad att jag blitt av me henne.
Hon va ju genomrutten å underdelen var fullständigt slut,
luktade gammal fisk,
hon läckte hela tiden, hade en stor spricka där bak,
ett ganska stort hål fram som blev större varje gång jag använde henne.
Jag tror att det som tog knäcken på henne,
var att jag hyrde ut henne till 4 killar som ville ha lite kul.
Idioterna försökte att komma i henne alla samtidigt, så hon sprack på mitten.
Men det är ju inte hela värden,
jag får leta i annonserna efter en ny.....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om