Idag

Hmmm...idag blev jag väckt av att det ringde på dörren. Det var rörmakaren som skulle fixa till avloppet som var täppt under badkaret. *Gäsp* vad trött jag var....men släppte in honom och gick tillbaka till sovrummet och satte på datorn för att kolla om jag fått nått meddelande på Facebook och DBD. Vad det bara jag uppe? Det var inte många som var online. Istället bäddade jag och senare gick jag och pratade med rörmakaren. Gamla hus och gamla rör hmmm....men nu hoppas både han och jag att det inte ska bli täppt mera.

Vickan kom hem på rasten från sitt sommarjobb och åt frukost ihop med mig.

Jag mår jättebra idag, jag kan andas och luften är ganska frisk. Det är svalt och skönt - jag tror det blir lite regn framåt dagen, vi får se. Det kan behövas på brunbrända gräsmattor och ledsna blomrabatter....

Sänder också en tanke till pappa som har namnsdag idag.


Grattis alla som heter Leif.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om