Skolavslutning för 9-orna

Vaknade imorse av en puss på kinden innan han gick till sitt jobb, härligt att efteråt somna om igen och sen vakna av mobilen kl. 7 (jag snozzade faktiskt 14 min för jag tyckte det var så gott hmm) då det var dax att göra Madde färdig för skolans sista dag. Jag drog upp persiennerna i sovrummet och tittar ut....då kom denna låten i minnet.....



Det regnar och regnar med Lasse Stefanz. Ja för så har det varit den sista tiden, det har regnat och regnat och himlen har varit grå.

Men nu hoppas jag att det är uppehåll ikväll när 9-orna tar realen (hette det förr iallafall) så de får en minnesvärd avslutning i kyrkan och sen buffe i skolan som sedan avslutas med fest i Folkets Park senare ikväll.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om