Onsdag och tvättdag


Vad härligt att älska och bli älskad! Att få ligga i famnen och känna mig trygg. Jag saknar dig och din värme mycket. Jag älskar dig!
Jag har inte känt mig pigg några dagar, känner mig låg och har inte långt ifrån att gråta. Vet inte varför men så är det... Idag onsdag var det åter igen dax att tvätta, denna gången en eftermiddagstid från kl. 13-21 men så mycket tvätt var det inte så det blir nog färdigt ganska fort.
När älsklingen kommer hem så ska vi åka och handla lite mat, jag har ju all tid i världen att göra det på dagen m e n jag har inte haft orken att göra det. Det får bli något enkelt att laga till middag idag, vi får se vad som affären har att erbjuda *L*. Om vädret hade varit bättre, det vill säga, inte hade regnat som det nu gör, hade jag velat åka till premiären i Vallsjöbaden där Jontez spelar upp till dans. Då kunde vi ju förtärt vår middag där iform av en räkmacka (som är så god just i Vallsjöbaden) och en kopp kaffe, medans Jontez spelar sina underbara låtar.
Nej, nu får vädret ändra sig för imorgon slutar Vickan 9:an och Madde slutar 3:an på fredag och skolavslutningar ska ju firas med sol, värme och blomdoft av bl a. syrener. Hoppas hoppas att regnet håller sig borta torsdag och fredag, ja hela helgen också för då ska vi på nya äventyr med familjen.....
Puss och kram - snart skriver jag ett inlägg igen - vi hörs!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om