"Per Björn" i Andra Avenyn





Som jag alltid brukar göra klockan 21 en tisdagkväll gjorde jag även denna tisdag. Jag tittade på Andra Avenyn. Mycket galet har hänt i denna tv-serie och jag har "svalt" det mesta.

I dagens program var jag så irriterad och arg (det är ju dock bara en tv-serie hehe) över "Per Björn" och hans agerande gentimot sin dotter Lotta. Denna karl går mig på nerverna och tro det eller ej så tål jag inte se honom på ICA-reklamen heller längre....han är helt OFF i mina ögon ;).

Ni kanske tycker, det är ju bara en tv-serie och inget att "hänga upp sig på" men jag retar mig på karl så jag tappar focus. Nog om detta, jag tycker ändå att Andra Avenyn är bra och underhållande, ibland förutsägbar men vilken tv-serie är inte det...

Min dag har varit lugn och skön, Madde har varit hemma från skolan då hon inte har känt sig riktigt bra men imorgon ska hon gå till skolan igen...hon gillar skolan och det är jag så glad för.


Nu gäspar jag och känner att det har blivit dax att bege mig mot sängen och försöka sova lite, drömma sött mmmmmmmmmysigt!

Ha det bäst och var rädd om dig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om