Trött

Trött och sliten efter dagens bravad,
känner mig nöjd, jag har gjort någon glad.

Tack för den goda maten,
bakad potatis med skagenröra som låg på faten.
Imorgon en ny resa vi gör,
och så gärna jag dig tar hand om och kör.

Min Farm och Mitt Café på Facebook är checkat och klart. Barnen sover för länge sedan och nu är det dax för mig också. En känsloladdad dag har det varit idag, ikväll har jag varit rätt så "låg" men jag hoppas att orken och hoppet ska finnas där när jag vaknar imorgon bitti.

Jag är ju sådan som person, jag tänker och tänker på hur andra mår och har det men glömmer mig själv. Men jag har börjat lära mig att suga åt mig de komplimanger jag får och leva på dessa.

En ny dag imorgon som innebär en resa till Nässjö på förmiddagen sen hem och fixa middag till barnen. Hoppas på att få ett mail från Poolia angående jobbet jag sökte hos deras bemanningspool. Det var ett halvtidsjobb som löneadministratör i Vetlanda.....är så sugen på detta ;) hoppas det är min tur nu!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om