Vilodag

Idag har det inte gått i många knop framåt....jag kände redan igår att det började kittla oroväckande i halsen och imorse kändes det ännu mera. Jag gick upp som vanligt och hjälpte Madde till skolan sen gick jag hem och kurerade mig lite och sen intog jag horisontellt läge för jag orkade inte sitta upprätt.

Jag hade ställt in alarm på klockan 14.00 eftersom Madde kommer hem från skolan då men jag väcktes av telefonen, det var mamma som ringde. När barnen kommit hem (Vickan slutade visst 14.00 idag) så gick vi bort till mamma och pappa för att fika lite, o hoj va det var gott med en kopp Gevalia ;) mammas goda lussebullar och peppisar. Jag MÅSTE julbaka lite men nu finns inte orken *tyvärr* men hoppas den infinner sig till helgen. I helgen hade jag tänkt att få upp julgranen och pyntet. Göra julköttbullarna och julgodiset.

Nu väntar jag hem "mannen i huset" så vi ska äta kycklingsallad.

Sen är det ännu ett program av ULLARED, där man får se människor som köper allting "bara" för det är billigt.....hehe. Kul och se är det iallafall :) sen blir det kanske lite annat  på tv-n vi får se...

Nu kom jag på att jag lovade J att handla hem franskbröd och smågodis *suck* och det har helt fallit ur minnet idag....*aj aj aj* orkar inte skrapa bilrutorna och ut i kylan, han får följa med i bilen sen när han kommer hem istället - om han nu måste ha det inhandlat förståss...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om