Ös och sväng med Lasse Stefanz


Hej och god förmiddag mina vänner!

Jag har avklarat frukosten och nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig när vi i eftermiddag är bjudna på julbord. Det är alltid en plågande tanke det där med kläder hmmm...men jag får väl på mig något som är snyggt till slut. Mannens kläder ska strykas liksom lilltjejens fina klänning så det finns lite att stå i som ni förstår. Att jag sedan måste fixa till mig i håret och sminka mig är ett måste och det vet ni som känner mig *ler*. Nu sitter ju inte skönheten utanpå utan den sitter i själen och hjärtat anser jag...sedan är det ju ett + om man ser till att se lite snygg ut också *ler*.

Sedan på tal om Lasse Stefanz nya skiva "70´s", åhh så mycket jag vill ha den redan nu....

Puss

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om