Sista vägningen för i år...

Var tar tiden vägen?

Idag var jag på året sista vägning hos Viktväktarna. Efter julhelgen så hade jag hör och häpna gått ner 1,3 kg. Jag blev ju så klart jätteglad eftersom jag visste ju med mig att jag fuskat lite och inte skrivit upp allt som jag stoppat i munnen. Jag stannade på lektionen då vi summerade viktväktaråret och fick dela med oss av våra med och motgångar med Viktväktarna.

För övrigt har jag haft en intressant arbetsdag och jag trivs jättebra.

Mayah, vår lilla hundvalp gjorde oss hål i vår plånbok idag. Hon tuggade sönder både Jörgens och Vickans nya glasögon samt hade varit uppe på bordet och vält ner en glasurna med ett blomarrangemang i, det var jord och glas över hela golvet :(

Nu ska jag göra mig en skinksmörgås och koka lite te.

Puss och Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om