Ullared - here we come





Hej alla nattugglor...jag förstår inte varför jag sitter här och bloggar när jag ska upp ur sängen klockan halv fyra imorgon bitti...ja det är ju bara om några timmar *suck*. Varför jag ska upp så tidigt? Jo, det ligger till på detta viset att jag och barnen ska tillsammans med Ida, mamma och Maddi åka till GE-KÅS i Ullared.

Så tidigt? Ja, det är ju ca 16 mil dit och det öppnar klockan 8. Vi vill gardera oss lite och komma dit innan allt folket kommer så vi är någolunda långt fram på bilparkeringen och slipper stå så länge i kö, ja rent av kanske slipper att köa.

Jag tänkte knäppa några foton med mobilen under dagen, så ni får se om det är mycket folk eller ej hehe....

O nej - går jag inte upp och lägger mig nu, är det knappast lönt att ens lägga sig...men först måste jag bre två smörgåsar var till oss...varma chokladmjölken får jag koka imorgon bitti och hälla i termosen.

Kram till alla och håll tummarna för mig nu när jag ska köra till Ullared.

Kommentarer

  1. var har du bilderna från ullared ???? hoppas ni har en fin lördag kväll kram annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om