Redan onsdag?

God morgon...

Hur har du det i decemberstressen? Jag för min del myser under pläden i min ensamhet hehe....fy så otroligt tråkigt jag har :( Det tär på kropp och själ att vara arbetslös och jag har ju varit utan jobb i snart 2 år. Ni tycker nog att jag har ju all tid i världen nu att styra och ställa här i hemmet inför julen och visst är det ju så...tiden finns ju men var är inspirationen och glädjen någonstans? Måste finna den både för min och familjens skull så juleglädjen infinner sig i det "Wighska hemmet" hehe....

Dammsugade gjorde jag igår, bytte sänglakan gjorde jag igår.....så vad gör jag idag?????????

...jag börjar med en kopp kaffe och en smörgås!

Puss

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om