Äntligen fredag!

Go´morron vänner....

God vet jag inte min är precis, jag har fortfarande värk i örat och jag sitter just nu och väntar på samtal från vårdcentralen. Det är ju skönt att de ringer upp så man inte behöver sitta i kö och betala massor med pengar från mobilen :)

Hoppas jag får komma in och att de kollar mitt öra. Det är ju helg och jag har varken lust eller tid att ligga nerbäddad. Nu ska jag sätta på lite go mysmusik och vila en stund.

Finns på mobilen och blir glad för sms, jag svarar när jag orkar....

Uppdatering:


Nu har jag varit hos läkaren och hon kollade på mina öron. Det vänstra fanns lite blod i samt så spolade hon det och efteråt skrev hon ut cortisondroppar som jag ska droppa in i örat i 5 dagar. 

Puss & Kram ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om