Idag...månadens fattigaste dag *L*


Hej,
Känner någon igen sig när jag säger att den 24:e är månadens fattigaste dag? Vissa månader är det så och andra inte....men jag tror mig veta att det finns många ute i stugorna som har det jobbigt de sista dagarna innan lönen finns på kontot.

Imorgon är det dags för påfyllning på kontot och det är alltid välkommet ;) På jobbet ska vi "fira" lönedagen med att äta lunchen tillsammans i vår vackra ljusgård. Vi har beställt lunchtallrikar från Maxiköket, och jag vet att de gör goda lunchtallrikar.

Nu är det bara en vecka kvar sedan är det långledigt...jag har tagit semester den 3 juni (klämfredagen) så det blir att vara i Halmstad från onsdag kväll till måndag kväll - härligt! Jag hoppas att det blir soligt och fint väder. Jag glömde blogga om att vår tokstolle till dotter hoppade i och badade i havet förra helgen. Det var en kompis och hon som var tillsammans med Micke och Åsa och Hanna nere i Ringenäs då tjejerna fick för sig att hoppa i vattnet.

Puss och Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om