LördaxMys

Igår var det dax för Andersbergsfestivalen i Halmstad. Vi hade planerat att gå dit och till Halmstads city där det var "gatufest". Nu blev det inte så....vårt vackra väder....regnet, tog överhanden och glädjen försvann.
Vi köpte med fikabröd och åkte hem till Liz och Thomas, där även Stefan var. Efter finare åkte vi till campingen. Senare åt vi pizza och kebabrullar och myste medan regnet smattrade mot tältduken. Jag åt min första pizza för säsongen, det är nog Halmstads godaste pizza ;-) Lyngalax med mozzarella *Mums*.
Såg ni programmet "På väg till Malung" igår? Jag har aldrig varit där men fick jag möjlighet att åka med någon och husrum då skulle jag bli glad.

Har du varit där? Kommentera och berätta.

Puss och kram önskar Neola


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om