Överraskad!

Denna helgen har varit omväxlande både när det gäller vädret och sysslorna. Det har varit regn och åska men också varma solstrålar...vilket jag tycker mycket om. När det gäller helgens sysslor så har det varit bl.a rensning i rabatten runt vår stora sten vid husvagnen. När jag höll på där i rabatten och fick se att mina liljekonvaljblad inte bara var blad utan att det nu fanns små skira söta vita blommor där, då hoppade jag av glädje. Nästa helg blir det att plantera lite nya blommor också, jag har bara inte bestämt mig för vad jag vill ha än....det finns ju mycket vackert som blommar.

Nu sitter jag i bilen på väg hem, vi har precis passerat Värnamo och har ca åtta mil kvar.

Ikväll gäller det ju för Sverige att vinna över Finland i hockey-VM. Det blir spännande värre och jag hoppas att vi hinner hem så jag inte missar så mycket av matchen. Heja Sverige.....nu tar vi guldet!

Jag bloggar mer när jag kommer hem till datorn, att blotta i mobilen är bra men jobbigt hihi.

Puss och kram önskar Neola


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om