Allahelgonahelgen


Nu är vi mitt i denna helgen, den helg som vi smyckar och tänder ljus på kyrkogårdar. Så vi gör som så många andra...och vi vandrade in på kyrkogården där min svärfar och min mans mormor ligger. Vi tände ljus och lade ner ett hjärta med ett fint "saknad" i trä på.
Nu är vi på väg hemåt och magen kurrar och saknar mat hihi så det blir till att fixa till kvällens middag. Jag ska överraska med en kassler och spagettigratäng. Hoppas att det blir till belåtenhet, av min familj och familjen Eldal :)
Ikväll är det andra programmet av "Så mycket bättre" och det ska vi förståss titta på. Kanske lite sjuan-spel också framåt natten, vi får se.
Kramar er alla, var rädda om varandra! // Neola

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om