Hur många lingon finns det i världen....?


Hej hjärtevänner...

Igår kväll såg jag den film som så många av mina vänner tycker om och har pratat om...."Hur många lingon finns det i världen" med Glada Hudik-gänget. Det var en film som berörde mig och när filmen var slut så satt jag tårögd....och kände sådan empati för de inblandade....trots det "bara" var på film.

Jag vill gärna se mer utav dessa goa personer i Glada Hudik-gänget....hoppas verkligen det!



Bredvid mig i soffan låg Madde utslagen, sjuk och febrig....och jag tänkte på hur jag skulle planera för onsdagen. Det fixade sig med att hon fick vara hemma hos mormor och morfar tills de skulle bort klockan 14. Jag slutade jobba 13.30 för att jag skulle hinna med att äta lite isterband, löksås och potatis hos dem innan de var tvungna att gå dit de skulle. Jag hann äta den goda maten, sen åkte Madde och jag hem och tände i pannan. Mayah fick sig lite frisk luft och fick kissa lite också....

Vet inte om jag är på G att bli sjuk eller nåt för även om jag tänt i pannan och att termometern visar 20.9 grader i köket så småfryser jag....så jag gick mer efter några timmar och slängde in några extra vedklabbar i pannan....så nu känns det perfekt!

Nu har jag sett det näst sista programmet av tv-serien "BRON" som visas på SVT1, en dansk/svensk triller-polisserie typ Beck....och kvällens avsnitt var super bra och spännande från första till sista minut. Vill se sista avsnittet - slutet NUUU hihi...

Nej, nu ska jag plocka in efter att vi ätit lite glass, maränger och kolasås....sen blir det nog sängen som gäller.
God natt och sov gott.....

Puss & Kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om