Bebisar luktar ju så gott....


Hej kära läsare idag har jag haft mysstund med en underbart söt liten krabat ;) Det var Vickan och hennes vän Sofia och hennes tre veckor gamla son Leo som först kom upp till mig på jobbet och då bestämde vi att de skulle komma hem till mig och Madde efter fyra.

Ooooo vad du luktade gott Leo!

---

När jag försökt tända i pannan för andra gången utan bra resultat fick jag besök av Micke och Åsa från Landsbro. De kom med en fin blomma och jag bjöd på kaffe och pepparkakor.

Nu har jag spelat lite FarmWille och Treasure Isle och så har jag sett veckans avsnitt av den dansk/svenska serien "Bron". Nu har jag bara en sak kvar att göra innan jag ska stänga ner mina guldbruna ögon för idag...jag ska gå ut med hunden.

God natt och sov gott önskas av Neola

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Irriterad på all reklam!!!

Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om